Klacht en compliment
We doen er alles aan om onze cliënten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zo proberen we klachten zoveel mogelijk te voorkomen. Dat lukt helaas niet altijd.
Bent u niet tevreden? Dan horen we dat graag. Dat helpt ons onze zorgverlening continu te verbeteren. Bij Bonniers Zorg beschouwen we iedere uiting van ontevredenheid over onze producten of diensten als klacht.
Hoe kunt u een klacht doorgeven
Een klacht kunt u op verschillende manieren doorgeven:
- door online ons klachtenformulier in te vullen
- door te mailen naar Bonniers Zorg: klachtencompliment@bonnierszorg.nl
- door ons te bellen op het telefoonnummer: 078-6314758 op werkdagen van 8.30 uur tot 16.30 uur
- door een brief te sturen naar:
- Bonniers Zorg
- tav L.M. Hulscher-Bonnier
- Oranjepark 4
- 3311 LR Dordrecht
Wat doen we met uw klacht?
Zodra wij uw klacht hebben gekregen, krijgt u binnen 3 werkdagen een bevestigen dat we uw klacht hebben gekregen. De medewerker die verantwoordelijk is, behandelt uw klacht. Binnen 21 dagen krijgt u van Bonniers Zorg antwoord op uw klacht. Als dat niet lukt, neemt Bonniers Zorg daarover contact met u op.
Heeft Bonniers Zorg uw klacht afgehandeld? Dan krijgt u van ons een brief waarin staat dat wij de klacht afsluiten. Het kan zijn dat wij u na afloop bellen. Dit doen wij om te controleren of onze cliënten tevreden zijn over hoe we hun klacht hebben behandeld.
Wat kunt u doen als u vindt dat uw klacht niet goed is behandeld?
Vindt u dat uw klacht niet goed is behandeld? Bel dan gerust naar Bonniers Zorg. Zij leggen uw klacht dan voor aan de directie.
U kunt ook contact opnemen met onze branchevereniging SPOT:
Stichting Professionele Organisaties voor de thuiszorg:
Postbus 12
3740 AA Baarn
Telefoon: 035-5427517
www.verenigingspot.nl